A tanulási folyamat értékelése az online oktatásban

Feltöltve
Csatolmány Méret
Értékelés az online oktatásban 509.48 KB
Mikrotartalmat készítette
Nagypál-Molnár Ildikó
Szaktanár: Nagypál-Molnár Ildikó
Intézmény:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatási intézmény:
Műszaki Pedagógia tanszék
Beosztás:
hallgató

Kapcsolat
Üzenet írásához be kell jelentkezni.

A TANULÁSI FOLYAMAT NYOMON KÖVETÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE AZ ONLINE OKTATÁSBAN

  1. Értékelési célok: Reális feladatmennyiség kiadása, teljesíthető értékelés, amely világos, reális és fejlődésre inspiráló visszajelzést biztosít.
  2. Élőbeszámoltatás: Megvalósítható videókonferencia, telefon, csevegőprogramok, Office 365 használatával.
  3. Időben késleltetett, távoli beszámoltatás: Házi dolgozat, prezentáció készítés, multimédiás beadandó (fotó,videó, kollázs,montázs, moodboard), blogbejegyzés, wikikészítés, online tesztek.
  4. Folyamatba ágyazott értékelés: Projektlaborokban, projektszobákban végzett egyéni vagy csoportos feladatok, amelynek során ill. végén is követhető a tanulók aktivitása, és munkája.
  5. Offline feladatmegoldás: Poszter, táblázat, kreatív művészi alkotás készítése, ennek feltöltése tárhelyre.
  6. Önértékelési lehetőségek: Ellenőrző listák, gyorstesztek, kérdőívek, beszámolók, moodboardok.
Célközönség
1 - középiskola
Szint
K - középszint
Ágazatok és szakmacsoportok-2020
Szakmák és OKJ szakképesítések-2020
Mikrotartalom értékelése
Hasznosnak találtad?

Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.

További mikrotartalmak a feltöltőtől

A felhasználó jelenleg csak az oldalon látható mikrotartalmat töltötte fel. Nézzen vissza később.

 


A mikro-tartalmakat a szerzői jog védi! | ©  Minden jog fenntartva.