Szerzői információk
Mikrotartalom leírása
A rendszermodell az MTA-BME Nyitott Tananyagfejlesztés Kutatócsoport (2016-2020) tevékenységét, a főbb bemeneti és kimeneti tényezőket, valamint a fejlesztési eszközöket egy blokksémával szemlélteti. A Pedagógusok - Tanulók - Tananyag a didaktikából jól ismert klasszikus bemeneti tényezői e fejlesztési modellnek, melyben a célirányos képzés és továbbképzés, a tanulási keretrendszerek (Learning Management System - LMS) alkalmazása és a hálózati kommunikáció eredményeként jönnek létre a személyi tudást megjelenítő tanulási egységként és eredményként kezelhető mikro-tartalmak. Ezek együttesen egy olyan dinamikus tudásbázist alkotnak, mely keretet biztosít a kollaboratív online tanulás számára a szakképzésben. A modell alkalmazásának célja olyan módszertani tudás átadása pedagógusnak és tanulónak egyaránt, mellyel a szakképzésben ténylegesen létező tananyaghiányt mérsékelni, az elavult képzési tartalmat folyamatosan korszerűsíteni lehet.
Mikrotartalom
Oktatási információk
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.