A nyitott tartalomfejlesztés rendszermodellje

Tantárgy
Feltöltve
Mikrotartalmat készítette
Benedek András
Szaktanár: Dr. Benedek András
Intézmény:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatási intézmény:
Műszaki Pedagógia Tanszék
Beosztás:
Egyetemi tanár

Kapcsolat
Üzenet írásához be kell jelentkezni.

A rendszermodell az MTA-BME Nyitott Tananyagfejlesztés Kutatócsoport (2016-2020) tevékenységét, a főbb bemeneti és kimeneti tényezőket, valamint a fejlesztési eszközöket egy blokksémával szemlélteti. A Pedagógusok - Tanulók - Tananyag a didaktikából jól ismert klasszikus bemeneti tényezői e fejlesztési modellnek, melyben a célirányos képzés és továbbképzés, a tanulási keretrendszerek (Learning Management System - LMS) alkalmazása és a hálózati kommunikáció eredményeként jönnek létre a személyi tudást megjelenítő tanulási egységként és eredményként kezelhető mikro-tartalmak. Ezek együttesen egy olyan dinamikus tudásbázist alkotnak, mely keretet biztosít a kollaboratív online tanulás számára a szakképzésben. A modell alkalmazásának célja olyan módszertani tudás átadása pedagógusnak és tanulónak egyaránt, mellyel a szakképzésben ténylegesen létező tananyaghiányt mérsékelni, az elavult képzési tartalmat folyamatosan korszerűsíteni lehet.

A fájl nem lett feltöltve!
Célközönség
0 - bárki
Szint
0 - nincs besorolás
Ágazatok és szakmacsoportok-2020
Szakmák és OKJ szakképesítések-2020
Mikrotartalom értékelése
Hasznosnak találtad?

Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.

További mikrotartalmak a feltöltőtől

Összesen 1 mikrotartalomból: 1 - 1 megjelenítése
Előnézet Mikrotartalom címe Célközönség Szint Feltöltve
Kérdésekre épített mikro-tartalom 3 - oktató/tanár E - emelt szint 2019. 02. 22. - 10:46

Kapcsolódó mikro-tartalmak


 


A mikro-tartalmakat a szerzői jog védi! | ©  Minden jog fenntartva.