Útmutató a Mikropédia szakképzési alkalmazására
Az alábbi „Alkalmazási esettanulmány” tényleges példával kíván szolgálni a Mikropédia digitális szakképzést támogató lehetőségeire és egy konkrét tanulócsoporti tevékenység keretében végrehajtott módszertani megvalósításra. Ezzel együtt nem csak magát a módszert, hanem annak a tanulócsoportra vonatkozó eredményeit is be szeretné mutatni.
Az így létrehozott tanulási egységek az adott pillanatban betöltött szerepük után értelemszerűen nem vesznek el, hanem beépülve a Mikropédia univerzumába, fokozatosan bővítik a szakképzés tananyag kínálatát, visszakereshetők, valamint tértől és időtől függetlenül újra és újra hasznosíthatók akár a formális szakképzés folyamatában, tanfolyami képzések keretében, vagy csak egyszerűen egyénileg a korábban már tanult ismeretek felidézésére, vizsgák előtti felkészülésre.