Internet veszélyei
Ebben a mikrotartalomban az Internet veszélyeiről fogok beszélni.
- Tovább (Internet veszélyei )
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Közösségi Tananyagfejlesztés a Szakképzésben
Community Course Development - Create and share your microcontent for easy learning
Ebben a mikrotartalomban az Internet veszélyeiről fogok beszélni.
A mikrotartalom a magyarországi Azonnali Fizetési Rendszer (AFR) működését mutatja be egy minta folyamaton.
Applications that can be used in education, which contribute to a more visual and varied presentation of the curriculum. They provide opportunities for learning and practicing the course material.
A mikrotartalom elkészítésének célja a házirend, mint intézményi alapdokumentum bemutatása, az alábbi egységekkel:
Napjainkban a legtöbb kommunijáció az online téren keresztül, digitális formában zajlik. De vajon ez a kommunikációs forma helyettesíti a hús-vér jelenlét minden adottságait? Milyen korlátozottsággal kell számolni, ha csak online tudjuk tartani valakivel a kapcsolatot? E kérdésekre e mikrotartalomból nem kapunk választ, viszont a valós vs. online kommunikáció jellemzöiröl lesz szó.
A gamifikáció (játékosítás) az élet bármely területén alkalmazható, de talán az oktatás az, amelyre legnagyobb hatással lehet.
A marketing és a tanítás látszólag két nagyon távoli fogalom. Mivel eredeti szakmám szerint marketinges vagyok, most pedig pedagógusnak tanulok, munkámban arról elmélkedtem, mi lehet a két terület közötti összefüggés: mi az, amit a marketinges tudásból hasznosítani lehet az oktatás területén is. A marketing legfontosabb fogalmai mentén fogalmazom meg a gondolataimat.
Távoktatás negatívumai több aspektusból vizsgával.
A gamifikációs rendszerek struktúráját a Hunicke, LeBlanc és Zubek (2004) játékkutatási modell szerint három kategóriában analizálhatjuk. Az érzelmi komponenseket, viselkedésbeli felépítését és az interfész kialakításához szükséges elemek és szabályokat vizsgálhatjuk.
Az oktatás bármely szintjére gondolunk, az élményszerű tanítás minden pedagógus fókusza kellene, hogy legyen. A magyar oktatásban a poroszos múlt máig meghatározza pedagógusaink hozzáállását a tanításhoz, a tanulókhoz. A változáshoz tudatosságra, nyitottságra, tanulásra van szükségünk. A digitális forradalom jobb keze lehet az élménszerű oktatásnak, ha szakszerűen tudjuk alkalmazni.