Termékéletciklus
A termékéletciklus modell négy szakasza:
- Tovább (Termékéletciklus)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Közösségi Tananyagfejlesztés a Szakképzésben
Community Course Development - Create and share your microcontent for easy learning
A termékéletciklus modell négy szakasza:
Hogyan tudjuk hatékonyan megcélozni a célpiacunkat?
Az STP stratégia segít a vállalatoknak hatékonyan elérni célpiacukat. Az STP stratégia alapvető marketing ismeret, mert a modern piaci környezetben elengedhetetlen, hogy a vállalatok hatékonyan célozzák meg fogyasztóikat.
Az STP stratégia a marketingben három részt foglal magában, amik a következőek:
The micro-content presents the steps of market segmentation in English.
Interactive material to understand marketing mix with a test.
What is digital marketing?
Evolution of digital marketing.
Traditional vs digital marketing.
A SWOT-analízis leírása, fogalma és a SWOT mátrix összeállítása.
A marketing és a tanítás látszólag két nagyon távoli fogalom. Mivel eredeti szakmám szerint marketinges vagyok, most pedig pedagógusnak tanulok, munkámban arról elmélkedtem, mi lehet a két terület közötti összefüggés: mi az, amit a marketinges tudásból hasznosítani lehet az oktatás területén is. A marketing legfontosabb fogalmai mentén fogalmazom meg a gondolataimat.