Termékéletciklus

Tantárgy
Feltöltve
Csatolmány Méret
Termékéletciklus.pdf 212.25 KB
Mikrotartalmat készítette
Kovács Tímea
Szaktanár: Kovács Tímea
Intézmény:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatási intézmény:
Műszaki Pedagógia Tanszék
Beosztás:
hallgató

Kapcsolat
Üzenet írásához be kell jelentkezni.

A termékéletciklus modell négy szakasza:

  1. Bevezetés: A termék piacra kerül, magasak a költségek, alacsony a profit. Cél a fogyasztói tudatosság növelése.
  2. Növekedés: Gyors növekedés, emelkedő profit és versenytársak megjelenése. Cél a piaci részesedés növelése.
  3. Érettség: A növekedés lassul, a piac telítődik, a nyereség stabil. Cél a piaci pozíció megtartása és a profit stabilizálása.
  4. Hanyatlás: Csökkenő kereslet, a termék elavulhat. Cél a költségcsökkentés, végső esetben a termék fokozatos kivonása.
Célközönség
0 - bárki
Szint
K - középszint
Ágazatok és szakmacsoportok-2020
Szakmák és OKJ szakképesítések-2020
Mikrotartalom értékelése
Nem értékelt
Hasznosnak találtad?

Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.

További mikrotartalmak a feltöltőtől

A felhasználó jelenleg csak az oldalon látható mikrotartalmat töltötte fel. Nézzen vissza később.

Kapcsolódó mikro-tartalmak


 


A mikro-tartalmakat a szerzői jog védi! | ©  Minden jog fenntartva.