Szerzői információk
Mikrotartalom leírása
A megyei lapok eladott példányszáma a legfontosabb mutató egyrészt az eladásból származó árbevétel, másrészt a napilapban megjelenő hirdetések hatékonysága miatt. Az olvasószámot vagy elérést úgy számolják, hogy az eladott példányszámot beszorozzák 2,5 – 3 közötti számmal. Egy megyei napilap eladása az előfizetésben és az utcai áruspavilonokon keresztül történik. Általában az összes eladott példányszám több mint 90%-a előfizetőknek kerül eladásra, ezért a kiadók marketing akciói az előfizetők számának megtartására vagy növelésére fókuszál. Ezek az akciókat a terjesztési szervezet bonyolítja, amely az előfizetőkkel és az utcai árusokkal közvetlen kapcsolatban van. Az olvasók elégedettsége tehát az eladott példányszámban fejeződik ki, amely visszacsatolásul szolgál
- a szerkesztőség számára, hogy milyen minőségű tartalmat készítettek,
- a hirdetéseladásnak az olvasószám kommunikálása a potenciális hirdetők felé,
- a nyomdai gyártásnak a nyomtatandó példányszámra vonatkozóan: Előfizetők száma x 1,01 (terjesztési veszteség) + utcai eladás/0,75 (25% remittenda).
Mikrotartalom
Oktatási információk
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.