Kérdésekre épített mikro-tartalom

Tantárgy
Feltöltve
Mikrotartalmat készítette
Benedek András
Szaktanár: Dr. Benedek András
Intézmény:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatási intézmény:
Műszaki Pedagógia Tanszék
Beosztás:
Egyetemi tanár

Kapcsolat
Üzenet írásához be kell jelentkezni.

A tanulási egység és cél megértése egyszerűbb, ha az új tartalom kérdésekhez kapcsolódik. Az az öt lépés: motiválás, aktiválás, progléma megfogalmazása, válasz, újabb kérdés megfogalmazása olyan ismétlődő feladatként is értelmezhető, melyet a mikro-tartalom tervezése és elkészítése során célszerű végig gondolni. A QPQ /Question-Problem-Question/ modell az adott tartalmi sajátosságoktól függetlenül adhat általános módszertani segítséget az egymáshoz kapcsolódó mikro-tartalmak, nagyobb tematikus egységek kialakításához.

A fájl nem lett feltöltve!
Célközönség
3 - oktató/tanár
Szint
E - emelt szint
Ágazatok és szakmacsoportok-2020
Szakmák és OKJ szakképesítések-2020
Mikrotartalom értékelése

Megjegyzés a tantárgyhoz

A fejlesztés sajátosságaira tekintettel a BME Tanárképző keretében a szakmai pedagógusképzésben alkalmazott Oktatáselmélet tantárgyra is utalunk

Hasznosnak találtad?

Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.

További mikrotartalmak a feltöltőtől

Összesen 1 mikrotartalomból: 1 - 1 megjelenítése
Előnézet Mikrotartalom címe Célközönség Szint Feltöltve
A nyitott tartalomfejlesztés rendszermodellje 0 - bárki 0 - nincs besorolás 2019. 02. 21. - 12:47

Kapcsolódó mikro-tartalmak


 


A mikro-tartalmakat a szerzői jog védi! | ©  Minden jog fenntartva.