Ár-összehasonlító szolgáltatások mérőszámai

Tantárgy
Feltöltve
Mikrotartalmat készítette
Dóri-Tóth Péter
Szaktanár: Dóri-Tóth Péter
Intézmény:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatási intézmény:
Műszaki Pedagógia Tanszék
Beosztás:
hallgató

Kapcsolat
Üzenet írásához be kell jelentkezni.

Az ár-összehasonlító szolgáltatások sikerességét kulcsfontosságú mérőszámok határozzák meg, mint az egyedi látogatók (uniques), a látogatók száma (visitors), a forgalom forrás szerinti megoszlása, valamint a teljesítménymutatók: átkattintás (CT), átkattintási arány (CTR), konverziós arány (CR), visszafordulási arány (BR), kilépési arány (ER). Ezek segítik a felhasználói viselkedés elemzését, a konverzió javítását, valamint a költségek és a technológiai fejlesztések optimalizálását. A CPC és PPC modellek hatékony költségkezelést támogatnak, míg a piaci trendek követése növeli a versenyképességet.

Célközönség
0 - bárki
Szint
K - középszint
Ágazatok és szakmacsoportok-2020
Szakmák és OKJ szakképesítések-2020
Mikrotartalom értékelése
Nem értékelt
Hasznosnak találtad?

Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.

További mikrotartalmak a feltöltőtől

A felhasználó jelenleg csak az oldalon látható mikrotartalmat töltötte fel. Nézzen vissza később.

Kapcsolódó mikro-tartalmak


 


A mikro-tartalmakat a szerzői jog védi! | ©  Minden jog fenntartva.