Tantárgy
Feltöltve
Csatolmány | Méret |
---|---|
Ár-összehasonlító szolgáltatások mérőszámai.pdf | 438.57 KB |
Szerzői információk
Mikrotartalmat készítette
Dóri-Tóth Péter
Szaktanár: Dóri-Tóth Péter
Intézmény:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatási intézmény:
Műszaki Pedagógia Tanszék
Beosztás:
hallgató
Mikrotartalom leírása
Az ár-összehasonlító szolgáltatások sikerességét kulcsfontosságú mérőszámok határozzák meg, mint az egyedi látogatók (uniques), a látogatók száma (visitors), a forgalom forrás szerinti megoszlása, valamint a teljesítménymutatók: átkattintás (CT), átkattintási arány (CTR), konverziós arány (CR), visszafordulási arány (BR), kilépési arány (ER). Ezek segítik a felhasználói viselkedés elemzését, a konverzió javítását, valamint a költségek és a technológiai fejlesztések optimalizálását. A CPC és PPC modellek hatékony költségkezelést támogatnak, míg a piaci trendek követése növeli a versenyképességet.
Mikrotartalom
Oktatási információk
Célközönség
0 - bárki
Szint
K - középszint
Ágazatok és szakmacsoportok-2020
Szakmák és OKJ szakképesítések-2020
Mikrotartalom értékelése
Nem értékelt
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hasznosnak találtad?
Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.