1 |
|
Láncolt listák C programozási nyelven |
mikrotartalom.pdf
|
|
Kelkó Balázs és Veres Tamás |
Műszaki informatikus |
Programozás |
2022-11-27 |
2 |
|
Felhő alapú digitális képfeldolgozás elve |
Felhő alapú digitális képfeldolgozás elve
|
Felhő alapú digitális képfeldolgozás (interaktív animáció) |
Baranyai Előd Zsolt |
Műszaki informatikus |
Programozás |
2020-01-25 |
3 |
|
Full stack fejlesztő képzés szintjei és kompetenciái |
Full stack fejlesztő képzés.pdf
|
|
Viszt Viktor |
Műszaki informatikus |
Programozás |
2022-11-23 |
4 |
|
Felhő alapú digitális képfeldolgozás (interaktív animáció) |
|
Felhő alapú digitális képfeldolgozás elve |
Baranyai Előd Zsolt |
Műszaki informatikus |
Programozás |
2019-02-21 |
5 |
|
A távoktatás nehézségei az informatika oktatásában |
A távoktatás nehézségei az informatika oktatásában
|
|
Czirják Zoltán |
Szoftverfejlesztő és -tesztelő |
Programozás |
2022-04-06 |
6 |
|
AI-támogatott programozás Github Copilot használatával |
Github Copilot
|
|
Pelles Dorottya, Pajkos Barnabás |
Irodai informatikus |
Programozás |
2023-11-28 |
7 |
|
Az online tanulás / digitális oktatás "varázserdeje" |
Az online tanulás / digitális oktatás "varázserdeje"
|
|
Nagy Valéria |
Pedagógiai- és családsegítő munkatárs |
Rendszerelmélet |
2020-11-01 |
8 |
|
Digitális gondolattérkép |
Digitális gondolattérképek.pdf
|
|
Bognár-Szilárd Boglárka |
Egyéb szakképesítés |
Rendszerelmélet |
2020-11-22 |
9 |
|
Számonkérés digitálisan |
Számonkérés digitálisan
|
|
Telek Szilvia |
Egyéb szakképesítés |
Rendszerelmélet |
2020-11-23 |
10 |
|
Az oktatási rendszerrel szembeni elvárások és nehézségek |
Minőségi oktatás összetevői
|
|
Buday Mátyás |
Kereskedő |
Rendszerelmélet |
2020-11-24 |
11 |
|
Készíts kérdést Redmentával |
Készíts kérdést Redmentával
|
|
Kovács Sándor Lajos |
Vegyipari rendszerkezelő |
Rendszerelmélet |
2020-11-24 |
12 |
|
Digitális oktatás nehézségei és ami mögötte van |
Digitális oktatás nehézségei
|
|
Szekulits-Horváth Krisztina |
Gazdasági informatikus |
Rendszerelmélet |
2020-12-01 |
13 |
|
Tanulj játszva a Kahoot!-tal |
Tanulj játszva a Kahoot!-tal
|
|
Németh Péter |
Vegyipari rendszerkezelő |
Rendszerelmélet |
2020-11-24 |
14 |
|
Digitális oktatás a diák szemszögéből |
Mikrotartalom.pdf
|
|
Bán Ildikó |
Egyéb szakképesítés |
Rendszerelmélet |
2020-11-12 |
15 |
|
Deck Toys az online tanösvény |
Deck Toys az online tanösvény
|
|
Endrődiné Váli Gabriella |
Informatikai rendszerüzemeltető |
Rendszerelmélet |
2020-11-13 |
16 |
|
A nyitott tartalomfejlesztés rendszermodellje |
|
|
Benedek András |
Egyéb szakképesítés |
Rendszerelmélet |
2019-02-21 |
17 |
|
A szülők szerepe, feladata a digitális oktatásban |
A szülök szerepe, faladata a digitális oktatásfeltételeinek megteremtésében
|
|
Bogár Ildikó |
Irodai informatikus |
Rendszerelmélet |
2020-11-18 |
18 |
|
Online oktatás-tanulás 2020 tapasztalatok |
Online oktatás-tanulás 2020
|
|
Honfi Mónika |
Közszolgálati ügyintéző |
Rendszerelmélet |
2020-11-20 |
19 |
|
A magyar oktatás színvonalának változása |
Kompetencia.pdf
|
|
Csordás Balázs Gyula |
Gazdasági informatikus |
Rendszerelmélet |
2022-12-04 |
20 |
|
Magasépítő technikus szakma képzési rendszer |
Magasépítő technikus szakma képzési rendszer
|
|
Csonka-Deres Mónika |
Magasépítő technikus |
Rendszerelmélet |
2022-12-05 |
21 |
|
A digitális oktatás feltételrendszere |
A digitális oktatás feltételrendszere
|
|
Nagy Gábor |
Egyéb szakképesítés |
Rendszerelmélet |
2020-10-23 |
22 |
|
Digitális oktatási rendszerek jelentősége a sakk oktatásánál |
Sakk oktatási rendszerek
|
|
Bánvölgyi Zoltán |
Egyéb szakképesítés |
Rendszerelmélet |
2020-11-22 |
23 |
|
Digitális oktatási lehetőségei a leszakadó térségekben |
Digitális oktatási lehetőségei
|
|
Kiss Péter Pál |
Államháztartási ügyintéző |
Rendszerelmélet |
2020-11-29 |
24 |
|
Modern éttermi rendszer |
|
|
Bálint Borbála |
Pincér - vendégtéri szakember |
Rendszerelmélet |
2022-11-26 |
25 |
|
Eszközbeszerzés a digitális oktatáshoz |
Eszközbeszerzés a digitális oktatáshoz
|
|
Háryné Viszló Beáta |
Pénzügyi-számviteli ügyintéző |
Rendszerelmélet |
2020-11-22 |
26 |
|
Tanórai felkészülés rendszere |
Tanórai felkészülés rendszere
|
|
Pete-Pikó Emőke |
Pénzügyi-számviteli ügyintéző |
Rendszerelmélet |
2022-11-29 |
27 |
|
A digitális oktatás formái |
A mikrotartalom a digitális oktatás formáit mutatja be.
|
|
Skrabákné Haklik Beáta |
Egyéb szakképesítés |
Rendszerelmélet |
2020-10-29 |
28 |
|
Kahoot interaktív, tanulás segítő mechanizmusa |
Kahoot interaktív mechanizmus
|
|
Kocsis Bence |
Adótanácsadó |
Rendszerelmélet |
2020-11-22 |
29 |
|
Kormányzati Portál |
Kormányzati Portál
|
|
Molnár Aranka |
Pénzügyi-számviteli ügyintéző |
Rendszerelmélet |
2020-11-29 |
30 |
|
A hazai oktatás fenntarthatósága |
Rendszerelmélet oktatás.pdf
|
|
Csordás Balázs Gyula |
Gazdasági informatikus |
Rendszerelmélet |
2022-12-10 |
31 |
|
A csisztafürdői kisvasút története és fejlesztése |
A csisztafürdői kisvasút történetének és fejlesztésének rövid ismertetését tartalmazza a feltöltött állomány.
|
|
Bégány Gergő |
Vasútépítő és -fenntartó technikus |
Oktatáselmélet |
2022-12-13 |
32 |
|
Az információáramlás rendszere egy középiskolai online órán |
Információáramlás az online órán
|
|
Pálvölgyi Áron |
Egyéb szakképesítés |
Oktatáselmélet |
2020-12-01 |
33 |
|
Az automata pipetta és annak alkalmazása |
A mikrotartalom bemutatja az automata pipettát és annak alkalmazását
|
|
Varga Csilla Veronika |
Vegyész technikus |
Oktatáselmélet |
2023-11-30 |
34 |
|
Egyenlőtlenség csökkentése a hallássérültek körében |
mikrotartalom.pdf
|
|
Pintér András |
Gyógypedagógiai segítő munkatárs |
Oktatáselmélet |
2020-04-04 |
35 |
|
Az arany mint befektetés |
Az arany mint befektetés.pdf
|
|
Kiszely László |
Pénzügyi termékértékesítő (bank, befektetés, biztosítás) |
Oktatáselmélet |
2022-11-30 |
36 |
|
A szakképzés rendszere |
A szakképzés rendszere.pdf
|
|
Tiborczszeghi-Horváth Zoltán |
Vállalkozási ügyviteli ügyintéző |
Oktatáselmélet |
2022-11-22 |
37 |
|
A megújuló energiaforrások hasznosításának lehetőségei |
|
Megújuló energiák |
Ördög Csongor Miklós |
Erőművi gépész |
Oktatáselmélet |
2023-11-16 |
38 |
|
Téri-vizuális képességek |
terivizualis_oktataselmelet_mikrotartalom_DE.pdf
|
|
Domány Eszter |
Egyéb szakképesítés |
Oktatáselmélet |
2022-11-30 |
39 |
|
Üzleti iskolák kialakulása |
Kelemen Petra, IGVAPU.pdf
|
|
Kelemen Petra |
Pénzügyi-számviteli ügyintéző |
Oktatáselmélet |
2022-11-13 |
40 |
|
Kérdésekre épített mikro-tartalom |
|
|
Benedek András |
Egyéb szakképesítés |
Oktatáselmélet |
2019-02-22 |
41 |
|
Ágazati alapvizsga 13. évfolyamon a Szépészet ágazatban |
Ágazati alapvizsga 13. évfolyamon a Szépészet ágazatban.pdf
|
|
Rátonyiné Mester Judit Krisztina |
Kozmetikus technikus |
Oktatáselmélet |
2022-11-24 |
42 |
|
AI az építőiparban - veszélyben az építészek? |
AI az építőiparban - veszélyben az építészek_töm.pdf
|
|
Egri Gabriella |
Magasépítő technikus |
Oktatáselmélet |
2023-11-27 |
43 |
|
Angol nyelvben használt igeidők - Túlélő Csomag |
Az élet 98%-ban használt angol igeidők
|
|
Urbán Marina, Rozmán Richárd |
Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző |
Oktatáselmélet |
2022-11-29 |
44 |
|
oktatáselmélet - A didaktikai háromszög kihívásai a pandémi |
Szabó Gyöngyi Oktatáselmélet.pdf
|
|
Szabó Gyöngyi |
Családsegítő asszisztens |
Oktatáselmélet |
2022-12-06 |
45 |
|
Értékesítés a felsőoktatásban |
Kósz Éva_Értékesítés az oktatásban.pdf
|
|
Kósz Éva Katalin |
Kereskedelmi értékesítő |
Oktatáselmélet |
2022-11-26 |
46 |
|
Minőségi oktatás |
Minőségi oktatás.ppt
|
|
Pencz Helga |
Kereskedő |
Oktatáselmélet |
2020-03-27 |
47 |
|
Észlelés és környezetérzékelés a közlekedésben |
mikrotartalom_LJ.pdf
|
|
Lukács Judit |
Autótechnikus |
Oktatáselmélet |
2022-11-30 |
48 |
|
Az áruk eladásnak előkészítése |
|
|
Gyuricza Zsuzsanna |
Kereskedő és webáruházi technikus |
Kereskedelmi ismeretek |
2020-11-28 |
49 |
|
Milyen a tökéletes eladó számunkra? |
Milyen a tökéletes eladó számunkra?
|
|
Heller - Kovács Szimonetta Katinka |
Eladó |
Kereskedelmi ismeretek |
2019-02-22 |
50 |
|
Egészség és jóllét |
Egészség és jóllét
|
|
Plenter Zsuzsanna |
Egészségfejlesztési segítő |
Testnevelés |
2020-04-03 |