A Schumpeteri alkotó rombolás és a technikai fejlődés
A „kreatív/alkotó rombolás” elmélet (Schumpeter
- Tovább (A Schumpeteri alkotó rombolás és a technikai fejlődés)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Közösségi Tananyagfejlesztés a Szakképzésben
Community Course Development - Create and share your microcontent for easy learning
A „kreatív/alkotó rombolás” elmélet (Schumpeter
A termékéletciklus modell négy szakasza:
Hogyan tudjuk hatékonyan megcélozni a célpiacunkat?
Az STP stratégia segít a vállalatoknak hatékonyan elérni célpiacukat. Az STP stratégia alapvető marketing ismeret, mert a modern piaci környezetben elengedhetetlen, hogy a vállalatok hatékonyan célozzák meg fogyasztóikat.
Az STP stratégia a marketingben három részt foglal magában, amik a következőek:
The micro-content presents the steps of market segmentation in English.
What is digital marketing?
Evolution of digital marketing.
Traditional vs digital marketing.
A SWOT-analízis leírása, fogalma és a SWOT mátrix összeállítása.
Célom a kereskedelem és marketing szakmám összehangolása a pedagógus szakmával, egy közös keresztmetszet megtalálásán keresztül. E közös pontnak az értékesítést választottam. A felsőoktatási intézmények számára is jelentőségteljes a megfelelő értékesítési folyamat, melyet az alábbi mikro-tartalomban fogok bemutatni.
Kedves Látogató!
A Canva oldalon készítettem egy óratervet plakát formájában , mely tartalmazza a prezim internet elérési címét is.
A prezi egy összefoglaló órára készült. A vállalkozások vagyonát foglalhatjuk össze Kahoot! játékkal, szófelhő készítésével, Coogle-el szerkesztett gondolattérképpel, mely képeket, internetes hivatkozásokat is tartalmaz.
EcONomics – közgazdaságtan online: A MEDIÁN
Jelentése: a medián latinul közepet jelent. Másképpen mondva középső szám, középső érték.
Története:
Pierre-Simon de Laplace (1749-1827) francia matematikus, fizikus, csillagász használta először.