Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció

  Tartalom-kapcsolat

16 tartalmi kapcsolattal rendelkezik.

STP Stratégia

Hogyan tudjuk hatékonyan megcélozni a célpiacunkat? 

Az STP stratégia segít a vállalatoknak hatékonyan elérni célpiacukat. Az STP stratégia alapvető marketing ismeret, mert a modern piaci környezetben elengedhetetlen, hogy a vállalatok hatékonyan célozzák meg fogyasztóikat. 
 Az STP stratégia a marketingben három részt foglal magában, amik a következőek: 

Feltöltve

Értékesítés a felsőoktatásban

Célom a kereskedelem és marketing szakmám összehangolása a pedagógus szakmával, egy közös keresztmetszet megtalálásán keresztül. E közös pontnak az értékesítést választottam. A felsőoktatási intézmények számára is jelentőségteljes a megfelelő értékesítési folyamat, melyet az alábbi mikro-tartalomban fogok bemutatni.

Feltöltve

Óraterv - Vállalkozás vagyona, mérleg

Kedves Látogató!

A Canva oldalon készítettem egy óratervet plakát formájában , mely tartalmazza a prezim internet elérési címét is.

A prezi egy összefoglaló órára készült. A vállalkozások vagyonát foglalhatjuk össze Kahoot! játékkal, szófelhő készítésével, Coogle-el szerkesztett gondolattérképpel, mely képeket, internetes hivatkozásokat is tartalmaz.

Feltöltve

EcONomics – közgazdaságtan online: A MEDIÁN

EcONomics – közgazdaságtan online: A MEDIÁN

Jelentése: a medián latinul közepet jelent. Másképpen mondva középső szám, középső érték.

Története:
Pierre-Simon de Laplace (1749-1827) francia matematikus, fizikus, csillagász használta először.

Feltöltve