Csatolmány | Méret |
---|---|
Miért jó a digitális oktatás? | 226.73 KB |
Szerzői információk
BME mesterképzéses közgazdásztanár hallgató
Mikrotartalom leírása
Miért jó a digitális oktatás?
Szereplők: Koronavírussal fertőzött, de tünetmentes tanár és a tanulók
Helyszín: I-II. eset osztályterem, III. eset: mindenkinek a saját otthona
I. eset:
Senki nem visel maszkot a zárt légterű osztályteremben, zajlik az oktatás, eltelik 2 óra. Ebben az esetben annak a valószínűsége, hogy egy egészséges tanuló koronavírusos lesz: 50%
II. eset:
Mindenki maszkot visel a zárt légterű osztályteremben, zajlik az oktatás, eltelik 2 óra. Ebben az esetben annak a valószínűsége, hogy egy egészséges és maszkos tanuló
1. nem fertőződik meg: 80%
2. koronavírusos lesz: 20%
III. eset:
Online óra, mindenki a saját otthonában. Digitális oktatás esetén a legrosszabb szcenárió az, hogy estére a tanár és a diákok szeme elfárad az egész napos merev monitornézéstől, de legalább biztosan nem kap fertőzést - ezért jó a digitális oktatás (természetesen nem csak ez az előnye).
Megjegyzés: a tanulmányok kimutatták, hogy a vírus aeroszolizálódása miatt nincs jelentősége annak, hogy ki hol ül a teremben, a fertőzéskockázatot nem befolyásolja. Javítja a kilátásokat még a folyamatos szellőztetés, ami természetesen hideg időben már nem opció.
Mikrotartalom
Oktatási információk
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.