AZ ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS ÚJ IRÁNYAI

Tantárgy
Feltöltve
Csatolmány Méret
AZ_ISKOLAI TEHETSEGGONDOZÁS_UJ_IRANYAI_HP.pdf 663.65 KB
Mikrotartalmat készítette
HORVÁTH PETRONELLA
Szaktanár: Horváth Petronella
Intézmény:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Oktatási intézmény:
Műszaki Pedagógia Tanszék
Beosztás:
hallgató

Kapcsolat
Üzenet írásához be kell jelentkezni.

AZ ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS ÚJ IRÁNYAI
A tehetséget keresni kell!
A tehetség jelei:
-kíváncsiság, tanulásvágy – sokrétű érdeklődés – kiemelkedő memória – kreativitás -
korai nyelvfejlődés - humorérzék...
FELISMERÉS
-projekt módszer - egyéni érdeklődés - személyre szabott feladatok - differenciált 
foglalkozások
SZEMLÉLETVÁLTÁS
A TEHETSÉGET NEM TESZTELTNI KELL, HANEM UTAT ENGEDNI A MEGJELENÉSÉNEK!
INTELLIGENCIA NEM EGYENLŐ A TEHETSÉGGEL!
- erősségek/gyengeségek ismerete
- a tehetség kibontakoztatásának segítése, gátjainak megszüntetése
- elkötelezettség, motiváció megteremtése
- frusztrációk elkerülése
- pozitív énkép kialakítása
- hatékony teljesítményértékelés
- megfelelő légkör biztosítása (tanár-diák-szülő)
- lazító programok (kikapcsolódás, feltöltődés)
A TEHETSÉG ELTÉR A TÖBBSÉGTŐL, AZAZ SZABÁLYTALAN!
TÖBBSZINTŰ CSÉSZERENDSZER:
TEHETSÉGGONDOZÁS
SZÉLES RÉTEGEKNEK A MINDENNAPI ELLÁTÁSBAN
ÉRDEKLŐDŐK CSOPORTJAINAK
KIEMELKEDŐKNEK
TEHETSÉGEKNEK
ZSENIKNEK

Célközönség
0 - bárki
Szint
0 - nincs besorolás
Ágazatok és szakmacsoportok-2020
Szakmák és OKJ szakképesítések-2020
Mikrotartalom értékelése
Nem értékelt
Hasznosnak találtad?

Még nem érkezett hozzászólás. Légy te az első hozzászóló!
Csak bejelentkezett felhasználó küldhet be hozzászólást.

További mikrotartalmak a feltöltőtől

A felhasználó jelenleg csak az oldalon látható mikrotartalmat töltötte fel. Nézzen vissza később.

Kapcsolódó mikro-tartalmak


 


A mikro-tartalmakat a szerzői jog védi! | ©  Minden jog fenntartva.